Obchodní & stornovací podmínky

Všeobecné obchodní & smluvní podmínky

Smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem se řídí právním řádem České republiky, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „Občanský zákoník“).

I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní a smluvní podmínky stanoví základní podmínky, na jejichž základě „ubytovatel“ Pavel Stein, adresa V Dolnách 301, Suchohrdly, 669 02, nabízí „klientovi pronájem apartmánů v apartmánovém penzionu Rezidence 1923, adresa Znojemská 207, Kuchařovice 669 02.

II. UZAVŘENÍ SMLOUVY, REZERVACE

  • Ubytovatel poskytne klientovi prostor pro krátkodobé ubytování na základě objednávky (rezervace vybraného Apartmánu) učiněné prostřednictvím on-line rezervačního formuláře webových stránkách rezidence1923.cz.
  •  Klient si v rámci on-line objednávky vybere konkrétní apartmán, dle aktuální nabídky v dostupném termínů. Při vytvoření rezervace klient výslovně zaškrtne svůj souhlas s těmito všeobecnými obchodními a smluvními podmínkami a potvrdí tím, že je s nimi zcela obeznámen. Bez tohoto souhlasu nelze on-line objednávku odeslat.
  • Příslušná smlouva o pronájmu apartmánu je uzavřena okamžikem, kdy ubytovatel potvrdí e-mailem objednávku učiněnou prostřednictvím on-line rezervačního formuláře. V této souvislosti bere klient na vědomí, že jím učiněná objednávka pronájmu apartmánu v konkrétním termínu je závazná.

III. POSTUP PŘI REZERVACI, PŘÍJEZD HOSTA, ZMĚNY V REZERVACÍCH

  1. Rezervace vznikne vyplněním rezervačního formuláře na stránkách ubytovatele, klient je povinen vyplnit údaje v rezervačním formuláři úplně a pravdivě.
  2. Formulář nabídne klientovi možnost platby:
  3. a) Online platba přes Alfréda (virtuální recepční)
  4. b) Zálohová faktura
  5. Rezervace bude uložena do rezervačního systému a klient obdrží email s rekapitulací rezervace, požadující potvrzení rezervace.
  6. Po potvrzení rekapitulace se při platbě on- line obdrží klient rezervační kód a odkaz na virtuálního recepčního Alfreda, který vyřeší všechny náležitosti a provede s klientem platbu za pobyt.
  7. Po zaplacení a dokončení „check-inu“ obdrží klient e -mail s informacemi o pobytu společně s přístupovým kódem na parkoviště a do rezervovaného apartmánu, který bude v platnosti pouze po dobu pobytu hosta (od 14:00 hod. prvního dne pobytu, do 10:00 hod. do posledního dne pobytu). Host není oprávněn sdělit kód třetím osobám, v ostatním případě nese odpovědnost za škodu na ubytovacích prostorách vzniklou v důsledku sdělení kódu třetí osobě.
  8. Pro veškeré změny rezervací (změna jména, data rezervace, typu pokoje, apod.) je nutno zaslat email s požadavkem na změnu na info@rezidence1923. Každá změna Vám bude zpětně potvrzena, bude-li možné ji provést. Pokud změnu nelze provést nebo není zpětně potvrzena, platí původní verze rezervace.

Při nejasnostech kontaktujte naše rezervační oddělení na info@rezidence1923, nebo na +420 773 872 020. Při komunikaci uvádějte vždy číslo rezervace.

Pro veškeré změny rezervací (změna jména, data rezervace, typu pokoje, apod.) je nutno zaslat email s požadavkem na změnu na info@rezidence1923. Každá změna Vám bude zpětně potvrzena, bude-li možné ji provést. Pokud změnu nelze provést nebo není zpětně potvrzena, platí původní verze rezervace.

Způsoby plateb, platební podmínky & stornovací podmínky

Platba bude vždy provedena v CZK, a to dle směnného kurzu platného ke dni platby.

Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).  Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.

V. STORNOVACÍ PODMÍNKY, PRÁVO NA ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY/ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

a) Klient má právo kdykoliv před začátkem ubytování odstoupit od smlouvy za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany hosta musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno ubytovateli. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (e -mail s doručenkou) na adresu info@rezidence1923.cz.

b) Smluvní vztah je zrušen a účast stornována ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) doručeno ubytovateli. Pokud klient odstoupí od smlouvy, je povinen uhradit pronajímateli následující STORNOVACÍ POPLATKY:

  • Při zrušení rezervace 14 a více dní před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky si ubytovatel neúčtuje storno poplatek (vrátí celou uhrazenou cenu pobytu na bankovní účet, z něhož byla cena poukázána).
  • Při zrušení rezervace méně než 14 dní před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky je ubytovatel oprávněn účtovat si storno poplatek ve výši 50 % z objednaných služeb dle potvrzené objednávky (ubytovatel vrátí 50 % z uhrazené ceny pobytu na bankovní účet, z něhož byla cena poukázána).
  • Při zrušení rezervace méně než 7 dní před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky je ubytovatel oprávněn účtovat si storno poplatek ve výši 100 % dle potvrzené objednávky.
  • V případě, že klient v průběhu zájezdu/ubytování svévolně zruší část objednaných služeb nebo nevyčerpá některou ze zaplacených služeb, nemá nárok na finanční náhradu za nečerpané služby.

VI. REKLAMACE, ODPOVĚDNOST ZA ŠKODY

V případě, že kvalita nebo rozsah poskytnutých služeb je nižší, než byla předem dohodnuta, vzniká klientovi právo na reklamaci. Klient je povinen uplatnit reklamaci včas, bez zbytečného odkladu a je povinen veškeré svoje výhrady neprodleně sdělit v místě vzniku, aby mohla být včas uskutečněna náprava na místě. Pokud se nedostatek nepodaří odstranit, sepíší ubytovatel, příp. jiný odpovědný pracovník se klientem reklamační protokol. Klient je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace.

Ubytovatel neodpovídá za škodu, pokud byla způsobena:

  • – klientem
  • – třetí osobou, která není spojena s poskytováním ubytovacích služeb
  • – neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.

VII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní a stornovací podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).

Pronajímatel je oprávněn tyto podmínky jednostranně kdykoliv změnit, přičemž změna těchto podmínek je účinná ke dni jejího vyhlášení, pokud není stanoveno jinak. Pro realizované objednávky (rezervace) je rozhodující znění platné ke dni realizace dané objednávky.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 9. 5. 2022